top of page

יותר ממיליון ישראלים מילדים ועד בוגרים, צורכים מעל 5 תרופות ותוספים מדי יום – ואין להם מושג שזו יכול

לפי נתוני קופות החולים יותר ממיליון ישראלים צורכים מעל מחמש תרופות מדי יום – "קוקטיל" שאם נלקח בשגרה, עלול להפוך ל"פצצה מתקתקת" של תופעות לוואי, סיבוכים ושלל בעיות בריאותיות שבדרך כלל מתגלות רק בדיעבד.

לשם כך הוקמה ע"י רוקחים מומחים חברת - MyMedic לייעוץ תרופתי, במטרה אחת: לדאוג שלך זה לא יקרה!


הילדים של אבנר היו מודאגים. הם ידעו שאבא, כמו הרבה אנשים בגילו, סובל מאי-אילו מחלות כרוניות ולוקח כמה תרופות, אבל לא משהו יוצא דופן – תרופות נפוצות נגד לחץ דם וכולסטרול ועוד משהו נגד כאבים וקצת ויטמינים ותוספי מזון. לא משהו שמפריע לו לתפקד, ואפילו לשמור על סקרנות וחוש הומור. ופתאום – זה לא הוא. מבולבל, לא זוכר. יכול להיות שנחתה עליו דמנציה?


אבל זו לא הייתה דמנציה. למזלו של אבנר, התיק הרפואי שלו הגיע ל-MyMedic, המספקת שירותי ייעוץ תרופתי על-ידי דוקטורים לרוקחות, המתמחים בהתאמה ואיזון תרופתי והמסקנות היו חדש משמעיות!

אבנר סבל מתופעות לוואי קשות שנבעו ממינון יתר תרופתי נוסף לסתירה בין 2 תרופות חיוניות. הטיפול המהיר של מומחי MYMEDIC בשיתוף הרופא המטפל, בהחלפת סוג התרופה והמינונים אפשרו לאבנר לחזור לתפקוד גבוה ומנעו נזקים עתידיים בלתי הפיכים!


גם נירית, צעירה בת 30, לא ידעה שאחת התרופה שהיא נוטלת גורמת לעיכוב בפינוי של תרופה אחרת מגופה, כך שבעצם המיגרנות היו תופעות לוואי של מינון יתר.


תרופותיה של מירה דווקא היו במינון הנכון, אבל מירה לא זכתה להנחיה מדויקת לגבי השעות והצירופים בהם היא צריכה לקחת אותן והתוצאה היתה כאבי שרירים שהקשו עליה להתמיד בטיפול החיוני.


ההתמודדות עם מחלות כרוניות, בעיות בריאותיות ארוכות טווח, קשיים רגשיים, ועד תחלופה גבוהה של רופאים מטפלים בשל העומס במערכת הבריאות, הם כר פורה לתיקים רפואיים עמוסים בטיפולים, שחלקם אינו לצורך וחלקם מ"הדור החדש" המיתר לחלוטין חלק מהטיפולים הישנים. תופעה זו אינה פוסחת על הטיפול בפעוטות וילדים, בני נוער, האוכלוסיה בוגרת ועד קשישים.


כאן נכנס לתמונה השירות הייחודי שמספקת MyMedic הסוקרת ע"י רוקחים מומחים, דוקטורים בתחומם, את התיק הרפואי של המטופל. החל מההיסטוריה הרפואית, רשימת התרופות ותוספי התזונה שהוא נוטל. הרוקח הקליני מבצע אנליזה של תיק התרופות - מינונים, תופעות לוואי והתנגשויות אפשריות בין תרופות - ובוחן אם הטיפול התרופתי שקיבלתם הוא אכן המיטבי עבורכם.


לאחר שיחת ייעוץ יוענק לכם ע"י מומחי MYMEDIC דו"ח סיכום והמלצות עבור הרופא המטפל, עימו ידון הרוקח ככל שיידרש. המטרה שלנו ב- MyMedic - ייעול הטיפול התרופתי ושיפור איכות חייכם. MyMedic לא פועלת למען האינטרסים של חברות התרופות ולא בשירות קופות החולים. האינטרס היחיד הוא הבריאות של המטופל.


איך תדעו אם השירות הזה יכול לעזור גם לכם?


לחצו כאן כדי למלא שאלון סקר קצר שמטרתו לזהות בעיות תרופתיות הניתנות למניעה:

Comments


חושש שהטיפול התרופתי שלך או של קרוביך לא יעיל ובטוח?

צור איתנו קשר לבדיקת התאמה

הודעתך נשלחה בהצלחה
bottom of page